branded content samenwerking

Branded content whitepaper samen met ValueZipper

Branded content wordt voor merken steeds belangrijker. Op verzoek van ValueZipper kwam MCM haar mening geven over branded content anno 2019. We gingen in discussie met een aantal vakgenoten over hoe merken met content om moeten gaan. In deze whitepaper … Continue Reading

Bakkie Media

Bakkie Media, de podcast over marketing en media

Bakkie Media, de podcast over marketing en media is in augustus 2019 geboren. Samen met goede vriend en collega Daniel Kok praat Thijs van Dijk je wekelijks bij over alles wat er speelt in medialand. Zodat jij goed beslagen ten … Continue Reading

BNR Nieuwsradio interview

Te gast bij BNR Nieuwsradio over pinkwashing bij Gay Pride

Op dinsdag 6 augustus waren we te gast bij BNR Nieuwsradio om te praten over Pinkwashing. De Gay pride, die steeds commerciëler lijkt te worden heeft steeds meer last van merken die gaan voor eigen gewin. Om dit te bespreken … Continue Reading

Autovakmeester logo

Autovakmeester kiest voor samenwerking met MCM voor nieuwe campagne

Autovakmeester kiest voor een samenwerking met MCM op het gebied van mediastrategie en media-inkoop voor haar nieuwe campagne. In deze nieuwe campagne is het voornaamste doel om Autovakmeester op de kaart te zetten op nationaal en regionaal niveau. Dus, het … Continue Reading

Logo Telegraaf Media Groep

Telegraaf Media Groep kiest voor MCM voor ondersteuning op digitale strategie

Sinds 1 april (geen grap) ben ik gevraagd om als digitaal (media) strateeg aan de slag te gaan bij de Telegraaf Media Groep (TMG). In deze rol bij TMG ben ik verantwoordelijk voor het verhogen van de conversie van mediavoorstellen … Continue Reading

logo Cheil Optimate

Cheil Optimate komt tot stand in 2019 en samenwerking wordt verder uitgebreid

Op verzoek van Cheil is de samenwerking verlengd tot eind juni. De ontwikkeling van Cheil Optimate is in volle gang. Cheil Optimate helpt klanten met het minimaliseren hun media waste. Er worden miljoenen euro’s besteed in digitale media, maar nog … Continue Reading

logo De Ondernemer

Aan de slag als deskundige voor de Ondernemer

Sinds begin september ben ik aan de slag gegaan als marketingcommunicatie-expert voor de Ondernemer. Omdat het nieuws natuurlijk continu door gaat in deze dynamische communicatie industrie, word ik steeds vaker gevraagd om daar mijn mening over te geven. In de … Continue Reading

logo Tosti Creative

Eerste marketingcommunicatie-opdracht voor Tosti Creative een feit

In opdracht van creatief bureau Tosti Creative zijn we de afgelopen maand aan de slag te gaan met de uitwerking van een marketingcommunicatieplan.  Voor ‘The Olympic Amsterdam’, het vernieuwde gebied rondom het Olympisch Stadion in Amsterdam. In de loop van … Continue Reading

logo Cheil Optimate

Nieuwe uitdaging bij creatief bureau Cheil

Nieuwe uitdaging bij creatief bureau Cheil om een bijdrage te leveren aan de nieuwe positionering van het bureau met het oog op de toekomst. … Continue Reading

logo De Ondernemer

Heeft HEMA kans van slagen met haar nieuwe eigenaar?

Heeft de HEMA kans van slagen na de overname van Marcel Boekhoorn? Het oer-Hollandse merk is in elk geval weer in handen van een Nederlandse ondernemer en dat kan het merk alleen maar ten goede komen. De afgelopen jaren heeft … Continue Reading