Sinds 1 april (geen grap) ben ik gevraagd om als digitaal (media) strateeg aan de slag te gaan bij de Telegraaf Media Groep (TMG). In deze rol bij TMG ben ik verantwoordelijk voor het verhogen van de conversie van mediavoorstellen en het verbeteren van de kwaliteit van de voorstellen naar de klanten. Want in het complexe medialandschap wordt het aanbod aan digitale mogelijke steeds groter. Aan ons de taak om samen met TMG de juiste koers te volgen voor hun klanten. TMG zit volop in een digitale transformatie als bedrijf. Ze realiseren zich dat digitale media inzet steeds belangrijker wordt en investeren daar fors in.
In samenwerking met de verschillende sales teams ga ik aan de slag om het merk TMG beter op de kaart te zetten. Ook ben ik betrokken bij pitches voor nieuwe projecten en werk ik samen met de creatieve teams bij Wayne Parker Kent. Telegraaf Media Groep heeft Wayne Parker Kent (WPK) een aantal maanden geleden overgenomen en nu is er sprake van een overgangsfase. Er zijn verschillende kleine en grote projecten waarbij ik betrokken zal zijn. De komende maanden zal blijken hoe de nieuwe salesorganisatie eruit zal komen te zien en ik kijk ernaar uit om daar een rol in te spelen.