branded content samenwerking

AM Beyond* lanceert content aanpak waar het effect van contentmarketing naar voren komt. Op 1 januari 2021 is het nieuwe creatieve contentlabel van Abovo Maxlead gelanceerd. Bij dit nieuwe contentlabel gaan we content maken die landt in de harten van de klant. Samen met Daniel Kok is Thijs van Dijk gestart als Head Creative & Content. Zij hebben een gezamenlijke contentmissie waarmee de bestaande klanten en nieuwe klanten van Abovo Maxlead gaan voorzien van creatieve contentoplossingen, die dan in media tot leven gaan komen. AM Beyond* wil verder gaan daar waar anderen stoppen en op een andere manier naar content kijken. Niet alleen content die verdieping aanbrengt, maar ook daadwerkelijk impact maakt daar waar het belangrijk is voor klanten.

Wat voor content willen we bij AM Beyond* gaan maken?

  • Audiovisuele content, podcasts en video’s
  • Custom publishing, magazines en brand books
  • Social media strategie, contentkader voor social media kanalen
  • Partnership content met exploitanten over alle media kanalen heen

Kort samengevat, content die landt in de harten van onze klanten en die we dan in media tot leven laten komen tot verhalen die impact maken.

AM Beyond* zal ook nieuwe klanten aan zich gaan binden en veel aan de slag gaan met nieuwe projecten. Vanuit het netwerk van Daniel Kok & Thijs van Dijk zullen ook veel klanten geïnteresseerd zijn om eens verder te praten. Naast creatieve contentoplossingen bedenken zal AM Beyond* ook eigen producten gaan ontwikkelen. Een eigen podcast genaamd Beyond* Talks. Een contentscanner die klanten inzicht kan geven in hun eigen kanalen genaamd Content Telescoop. En last but not least zal er een video format worden ontwikkeld waarin aan het einde van het jaar terug gekeken wordt. Welke content is nu daadwerkelijk geland? Samen met een groep van content astronauten blikken we terug.

AM Beyond* gelanceerd!
Comments are closed.