logo De Ondernemer

Sinds begin september ben ik aan de slag gegaan als marketingcommunicatie-expert voor de Ondernemer. Omdat het nieuws natuurlijk continu door gaat in deze dynamische communicatie industrie en ik ben gevraagd om daar mijn mening over te geven. In de afgelopen weken zijn er verschillende onderwerpen aan bod gekomen. Verschillende journalisten van de Ondernemer hebben ons benaderd voor het geven van een ongezouten mening. Een mooie manier om als zelfstandig ondernemer PR te realiseren. Daarbij sluit het platform van de Ondernemer goed aan bij onze eigen diensten en is het een relevante plek voor meer informatie. Dit natuurlijk ook om onze eigen dienstverlening continu te blijven optimaliseren.

Wat is onze rol voor de Ondernemer?

In de afgelopen weken zijn er meerdere onderwerpen aan bod gekomen. Of het nu ging om de nieuwe campagne van T-Mobile met de introductie van 5G, de introductie van de webshop van V&D of de status van Hudson’s Bay in Nederland, wij hadden daar wel onze mening over.

Wil je weten wat we hebben gezegd? Klik dan op een van onze onderstaande linkjes.

Hudson’s Bay: https://www.deondernemer.nl/nieuwsbericht/174188/imagoprobleem-hudson-s-bay-reason-buy