logo De Ondernemer

Sinds begin september ben ik aan de slag gegaan als marketingcommunicatie-expert voor de Ondernemer. Omdat het nieuws natuurlijk continu door gaat in deze dynamische communicatie industrie, word ik steeds vaker gevraagd om daar mijn mening over te geven. In de afgelopen weken zijn er verschillende onderwerpen aan bod gekomen.

Verschillende journalisten van de Ondernemer hebben mij benaderd om mijn ongezouten mening te geven en dat doe ik graag. Daarbij is dit een mooie manier om als zelfstandig ondernemer goede PR te realiseren. Ook sluit het platform voor ondernemers goed aan bij mijn diensten. Het is dus relevant voor mij om daar aanwezig te zijn. 

Wat is onze rol voor de Ondernemer?

In de afgelopen weken zijn er meerdere onderwerpen aan bod gekomen. Of het nu ging om de nieuwe campagne van T-Mobile,  de introductie van de webshop van V&D, de status van Hudson’s Bay in Nederland, of adverteren in Whatsapp wij hadden daar onze mening over. Ook de laatste updates over KPN en Zeeman zijn hieronder te vinden.

Wil je mijn mening lezen? Klik dan op een van onze onderstaande links.

Tenson: ‘Kledingmerk betaalt slechte skiers om kleding te testen.’