Autovakmeester logo

Autovakmeester kiest voor een samenwerking met MCM op het gebied van mediastrategie en media-inkoop voor haar nieuwe campagne. In deze nieuwe campagne is het voornaamste doel om Autovakmeester op de kaart te zetten op nationaal en regionaal niveau. Dus, het garagebedrijf voor iedereen. Altijd vertrouwd onderhoud!

Als onderdeel van PartsPoint heeft Autovakmeester sinds kort een nieuwe positionering gekozen. Jouw garagebedrijf op de hoek weet wat jouw behoefte is en zorgt voor oplossingen op maat. Er zijn meer dan 100 garagebedrijven, allemaal met hun eigen unieke manier van werken. Al deze bedrijven hebben hun eigen karakter. En elke regio heeft een andere media benadering nodig. Het merkimago van een garagebedrijf kan al gauw negatief zijn. Met de campagne ‘Altijd vertrouwd onderhoud’ slaat het merk een nieuwe weg in.

Hoe ziet de campagne van Autovakmeester eruit?

De doelgroep is bereid om tussen de 10 km en 20 km te reizen voor hun garagebedrijf. De mediacampagne richt zich dan ook vooral op het realiseren van lokale zichtbaarheid. Buitenreclame, lokale radio en regionale dagbladen vormen de basis voor de nieuwe merkcampagne. In september 2019 zal de eerste campagne gelanceerd worden. Het doel van de campagne is niet alleen om de merkbekendheid te vergroten. Ook willen we positieve merkassociaties tussen de oren van de consumenten krijgen en de negatieve perceptie rondom garagebedrijven wegnemen. Een mooie klus die we met veel plezier aangaan.

Comments are closed.