Vandaag vond de allereerste local store marketing workshop plaats bij SABMedia in Naarden. Op verzoek van de Franchise gids heeft MCM in samenwerking met SABMedia voor de eerste keer een workshop gegeven voor local store marketeers. De insteek van deze workshop was om het belang van local store marketing te laten zien. Want over het algemeen zijn de lokale ondernemers vaak het kind van de rekening en gaan de nationale campagnes voor. Er waren lokale marketeers aanwezig van mooie merken als Livera, Mazda, Johnny’s Burger, Glasgarage en Ekoplaza. Een mooie opkomst waar we trots op zijn.
Hoe zag de local store marketing workshop eruit?
Niels Rehe (eigenaar van SABMedia). trapte de workshop af. Tijdens het vervolg van de workshop gingen we dieper in op het belang van local store marketing, de ontwikkelingen op online marketing gebied en lieten we verschillende inspirerende cases zien. Aan het einde van de workshop kregen de deelnemers de mogelijkheid om live prangende vragen te stellen die dan werden beantwoord. Al met al een inspirerende middag met leuke interactie met de deelnemers. Wij kijken uit naar de volgende editie!