logo badkamerwinkel.nl

Badkamerwinkel.nl zal de komende 6 weken te horen zijn met een nieuwe radiocampagne bij Q-Music. De campagne zal gedurende de ochtendspits en avondspits worden uitgezonden. Het doel van de campagne is om de naamsbekendheid van te vergroten. De campagne zal bijdragen aan de groeidoelstellingen van het merk. MCM is ook dit jaar weer verantwoordelijk voor de mediastrategie en mediaplanning. Q-Music sluit qua profiel erg goed aan bij de huidige kopers van Badkamerwinkel.nl. In de loop van het jaar zal ook worden gekeken naar de mogelijkheid om de zendermix te verbreden of andere media in te gaan zetten. Zo kan het merk ook nieuwe doelgroepen aanspreken en aansporen om eens een kijkje te gaan nemen in de winkels.

What’s next?

In de rest van het jaar zal badkamerwinkel.nl nog terugkomen met verschillende radio & televisiecampagnes. Ook zal er veel gebruik worden gemaakt van social media campagnes om de verschillende doelgroepen aan te spreken. In de komende maanden zal het merk ook verschillende nieuwe projecten opstarten. Er komt zelfs een nieuwe winkel in een van de grote steden in Nederland. Om het resultaat van de verschillende campagnes zo goed mogelijk in kaart te brengen is er een samenwerking met onderzoeksbureau Multiscope. Deze onderzoeken richten zich op de naamsbekendheid, productbekendheid en merkassociaties van het merk.