logo badkamerwinkel.nl

De nieuwe najaarscampagne van Badkamerwinkel.nl zal half oktober van start gaan. Na overleg met de klant komt er in het najaar een campagne met als doel de naamsbekendheid verder te vergroten. Ook zal de campagne bij moeten dragen aan het vergroten van de traffic naar de website van Badkamerwinkel.nl. Het merk is groeiende op de sanitairmarkt. In 2017 en 2018 zijn er meerdere winkels geopend. Nieuwegein, Rotterdam en Amsterdam zijn steden waar bezoekers al naartoe kunnen gaan en ook in 2019 zullen er weer een aantal nieuwe winkels bij gaan komen. Vorig jaar heeft de eerste campagne op radio en televisie goede resultaten opgeleverd en daar willen zij graag een vervolg aan geven. Op radio hebben we onder andere Q-Music ingezet en op televisie waren we zichtbaar rondom grote bereiksprogramma’s op RTL (o.a. The Voice of Holland en Expeditie Robinson).

Hoe gaat de najaarscampagne van Badkamerwinkel.nl eruit zien?

Voor de campagne zullen we een TV-campagne en radiocampagne gaan uitwerken. Voor het eerst zal er ook een campagne worden uitgerold in Vlaanderen. Dit om ook de Belgische consument kennis te laten maken met het assortiment. Het doel van de campagne is om het merk in beide landen bekender te maken en om de online en offline sales verder te laten groeien. In de afgelopen jaren zijn hier al flinke stappen in gemaakt, maar met name op het gebied van naamsbekendheid is er nog progressie te boeken.