logo Miller&Monroe

Miller Monroe het nieuwste fashion merk in Nederland kiest voor een samenwerking met MCM. Na het faillissement van Charles Vogele eind 2017 zijn alle winkels overgenomen door Vidrea retail. Vidrea retail is verantwoordelijk voor de merken Witteveen, Miller&Monroe en sinds kort voor Men at Work. Om het nieuwe merk goed op de kaart te zetten in Nederland en Duitsland heeft Miller&Monroe aan MCM gevraagd om daarbij te helpen. Het doel is om het merk neer te zetten op een onderscheidende en opvallende manier. Verschillende media zullen hiervoor aan bod komen om het merk op de kaart te zetten.

Wat is het korte termijn plan voor Miller&Monroe?

Het merk richt zich op de actieve 50-plusser die er nog leuk en hip uit wil zien. Voor 2018 is het doel om het merk bekender te maken bij deze doelgroep. Om dit voor elkaar te krijgen zal er een magazine worden gemaakt om het merk aan de doelgroep te presenteren. Dit magazine zal in augustus in alle Nederlandse en Duitse winkels te vinden zijn. Verder zal M&M aanwezig zijn op verschillende beurzen en evenementen, waaronder de 50+ beurs in september en de Margriet Winter Fair in november. MCM zal het merk op het marketingcommunicatievlak ondersteunen en we kijken ook uit naar een langdurige samenwerking.

logo Miller&Monroe

Comments are closed.