logo Tosti Creative

In opdracht van creatief bureau Tosti Creative zijn we de afgelopen maand aan de slag te gaan met de uitwerking van een marketingcommunicatieplan.  Voor ‘The Olympic Amsterdam’, het vernieuwde gebied rondom het Olympisch Stadion in Amsterdam. In de loop van 2019 zal dit gebied volledig gerenoveerd zijn. Dit wordt de nieuwe trekpleister van Amsterdam! Niet alleen voor de bewoners, maar ook voor dagjesmensen en toeristen de nieuwe plek om te ontdekken.
Niet alleen om lekker te shoppen, te lunchen, maar ook om te werken. 

Wat is het idee?

Het gebied moet in opdracht van de BIZ (bedrijveninvesteringszone) worden gepromoot. Samen met Tosti Creative bedenken we daarvoor een creatieve oplossing. En het doel van dit marketingcommunicatieplan is om meer bezoekers naar het gebied te trekken. Samen met de ondernemers en horecagelegenheden rolt er een communicatieplan uit. Uiteindelijk moet iedereen het gebied zelf komen ervaren.

The Olympic Amsterdam, ervaar het zelf!

Comments are closed.