Na een aantal goede gesprekken met iLOQ is het begin mei definitief geworden. We mogen het goede nieuws bekend maken. Dus hebben we met iLOQ een mooie nieuwe klant binnen gehaald! Voor iLOQ zullen wij het komende half jaar aan de slag gaan met de marketingstrategie en contentstrategie. Hierbij gaan we het merk in Nederland meer op de kaart proberen te zetten. Dit doen wij in opdracht van Rene van Ryt (country manager) van iLOQ Nederland. iLOQ is bekend om haar digitale sleuteloplossingen. Het merk bestaat in Nederland sinds 2011. De innovatieve technologie van de producten is uniek. Het product zorgt ervoor dat bij het verlies van sleutels deze niet meer makkelijk kunnen worden gekopieerd. Want elke sleutel heeft namelijk een unieke inscriptie,.
Wat gaan we concreet doen?
In samenwerking met de klant zullen we een aantal projecten oppakken voor de korte termijn om het laaghangende fruit niet te missen. De samenwerking gaat van start in juni 2017 en zal tot eind november 2017 lopen. Mocht blijken dat de samenwerking naar behoren verlopen is dan wordt er in november gesproken over een mogelijke verlenging. We kijken in elk geval uit naar een vruchtbare samenwerking en gaan met veel plezier aan de slag met deze mooie nieuwe uitdaging.