logo Miller&Monroe

Het allereerste magazine van Miller&Monroe is een feit. Na drie weken zwoegen met het gehele redactieteam is het ons gelukt om het allereerste magazine in de winkels te krijgen. Niet alleen een Nederlandse versie, maar ook een Duitse versie voor de winkels in Duitsland hebben we in 3 weken weten te realiseren. Een prestatie van wereldformaat. Mede mogelijk gemaakt dankzij het geweldige redactieteam. Het thema van het allereerste magazine draait om love stories. Liefde voor mode, liefde voor de winkel of gewoon liefde voor elkaar. Alles draait bij het merk Miller&Monroe om liefde, want daaruit is de naam ook ontstaan.

Waar is het magazine te verkrijgen?

Bij een aankoop in de Nederlandse of Duitse winkels krijgt elke bezoeker een exemplaar mee. In Nederland gaat het om 70 winkels en in Duitsland om 173 winkels. Een totaal van 243 winkels en een oplage van 243.000 exemplaren was het eindresultaat. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om een winkel te bezoeken of zit er geen Miller&Monroe vestiging bij jou in de buurt? Dan kun je ook het onderstaande filmpje bekijken en loods ik jullie hoogstpersoonlijk door de Nederlandse versie heen.

Mijn eeuwige dank gaat uit naar Robert van den Ham, Ivar Camps, Dolf Weverink, Margriet Veldhuis, Bibi Vlaar en Alexander Schwarz. Zonde hun toewijding en werklust was het niet gelukt om dit mooie project te realiseren.