Badkamerwinkel.nl heeft wederom gekozen voor MCM. Na het succes in 2017 en de goede stappen die zijn gezet op het gebied van naamsbekendheid en traffic naar de website zal MCM ook in 2018 weer aan de slag gaan voor Badkamerwinkel.nl. Daarmee is MCM wederom verantwoordelijk voor de mediastrategie, mediaplanning en media-inkoop.
Wat gaat er gebeuren in 2018?
In 2018 zullen er drie merkcampagnes komen met elk hun eigen thema. Daarbij zal in 2018 ook een nieuwe winkel worden geopend, maar daarover later meer. Voor de komende maanden hebben wij onze handen vol aan de nieuwe campagnes en kijken wij uit naar wederom een prettige samenwerking. Met als doel natuurlijk om na het succes in 2017 nog meer succes te behalen in 2018. In 2018 zal de focus liggen op de verdere groei van de naamsbekendheid en het realiseren van positieve merkassociaties. De learnings van 2017 zullen worden gebruikt om de mediastrategie en mediaplanning verder te optimaliseren.