logo nvm

NVM aan de slag met #mooigooi campagne in ‘t Gooi

In samenwerking met SABMedia zal op 16 april de #mooigooi campagne van start gaan ter ondersteuning van de reclamecampagne van NVM in het Gooi. Het doel van de campagne is om mensen woonachtig in het Gooi aan te sporen om … Continue Reading

logo Subway

Aan de slag met local store media advies voor Subway

Op verzoek van SABMedia mogen we aan de slag met een local store advies voor het prachtige merk Subway. Na een goed introductiegesprek in april heeft Subway bij ons het verzoek neergelegd. Het gaat om een online media advies voor … Continue Reading

logo badkamerwinkel.nl

Radiocampagne Badkamerwinkel.nl van start!

Badkamerwinkel.nl zal de komende 6 weken te horen zijn met een nieuwe radiocampagne bij Q-Music. De campagne zal gedurende de ochtendspits en avondspits worden uitgezonden. Het doel van de campagne is om de naamsbekendheid van te vergroten. De campagne zal … Continue Reading

logo badkamerwinkel.nl
logo phd media

Werkzaamheden bij phd media verlengd tot eind september

Het nieuwe jaar is voor MCM goed begonnen. Want de samenwerking met phd media zal in elk geval worden verlengd tot eind juni 2018. Bij het mediabureau zal MCM werkzaamheden verrichten op het gebied van mediastrategie. Daarbij zal ook bij … Continue Reading

Logo Autocar

Automotive platform Autocar komt naar Nederland en kiest voor MCM

Autocar, het oudste automotive merk van de wereld komt naar Nederland. Sinds half november is het merk in Nederland te vinden in de vorm van een magazine, website en op alle social media platformen. Om als merk meteen goed van … Continue Reading

logo iLoq
logo Carat23

Modemerk Carat23 wil de Nederlandse markt gaan veroveren

Carat23 heeft na een leuke kennismaking gekozen voor een samenwerking met MCM. En daar we best een beetje trots op, dat we vanaf 1 april voor dit mooie en ambitieuze merk aan de slag mogen. Carat23  is opgericht door Carolina … Continue Reading

logo badkamerwinkel.nl

MCM aan de slag met mediastrategie badkamerwinkel.nl

Badkamerwinkel.nl heeft ervoor gekozen om haar mediastrategie te laten uitwerken door MCM. Daarmee zal MCM voor 2017 verantwoordelijk zijn voor de mediastrategie en de invulling van het mediaplan. Badkamerwinkel.nl is een online winkel voor badkamerspullen en sinds een aantal jaar … Continue Reading

logo Leapp

Leapp op zoek naar nieuwe merkpositionering in 2017

Leapp heeft na een positieve eerste kennismaking gekozen voor een samenwerking met MCM. Het merk is op zoek naar een nieuwe onderscheidende merkpropositie. Deze uitdaging gaan wij graag met hen aan en we gaan op zoek naar de unieke kenmerken … Continue Reading